Vedeli ste, že Konope sa už od pradávna používa v Himalájach na liečenie výškovej choroby. Najstarší nález konope pochádza zo 6. tisícročia pred n.l. Na farmakologické účely bolo konope používané už v neolite v Ázii, približne 5500 rokov pred naším letopočtom. V konopných semenách sa nachádza vzácny vitamín K. Zo stoniek konope bol v Číne vyrobený prvý papier na svete už 95 rokov pred Kristom. Toaletný papier z konope je omnoho ekologickejší ako bežný toaletný papier. Konope je dvojdomá rastlina, t.z. vytvára samčie a samičie rastliny. Najbližším príbuzným konope je chmel Humulus Lupulus. Konope pochádza pravdepodobne z centrálnej Ázie odkiaľ bolo človekom rozšírené do celého sveta. Konope má tri základné druhy: Cannabis sativa, Cannabis indica a Cannabis ruderalis. Novorodenci dostávajú endokanabinoidy pri kojení v materskom mlieku, aby dostali chuť k jedlu a naučili sa jesť. Podľa legendy sa Buddha pred osvietením, živil len jedným konopným semienkom denne. Povesť hovorí, že Šiva, jeden z bohov Hinduizmu, objavil konope a vysial ho v Himalájach. Novorodenci dostávajú endokanabinoidy na počiatku kojenia od matiek v materskom mlieku, aby dostali chuť do jedla a naučili sa jesť.

Doprava a platba

Poplatky za dopravu - spôsob dodania a bežné trvanie dodania:

  • Osobný odber 0€
  • Zásielkovňa SR - 4,00€ (platba vopred, dodanie 2-3 dni)
  • Zásielkovňa ČR - 5,00€ (platba vopred, dodanie 2-5 dní)
  • Kuriér na adresu Slovensko (pri platbe vopred, dodanie zvyčajne nasledujúci pracovný deň po odoslaní) 5,00€
  • Kuriér na adresu Česká republika (dodanie zvyčajne do 48 hod po odoslaní) 6€
  • Slovenská pošta Slovensko (pri platbe vopred, dodanie 1-2 dni po odoslaní) 5,00€
  • Slovenská pošta Česká republika (pri platbe vopred, dodanie 1-2 dni po odoslaní) 8,00€
  • Slovenská pošta Balík na poštu Slovensko (pri platbe vopred, dodanie 1-2 dni po odoslaní) 5,00€

V prípade platby na dobierku, je nutné k cene poštovného pripočítať sumu 1€.

Pri objednávke nad 50€ neúčtujeme žiadne poplatky za dopravu.

Dodávky objednaného tovaru prostredníctvom e-shopu realizujeme podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností predávajúceho. Tovary budú expedované v čo najkratšom čase, obvykle do 3-5 pracovných dní od dňa, kedy Predávajúci potvrdil prijatie elektronickej objednávky Kupujúceho a to na miesto dodania uvedené v objednávke. Dodacia doba je však rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých tovarov.Ak by bol tovar nedostupný dlhšie ako 5 dní, kupujúci je kontaktovaný telefonicky alebo emailom za účelom upresnenia termínu dodania tovaru alebo navrhnutia výmeny za alternatívny tovar, ktorý je skladom alebo sa dohodne odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade, ak bola platba uhradená vopred, je kupujúcemu finančný rozdiel poukázaný na jeho účet do troch pracovných dní.

Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Ak predávajúci nesplní svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.

Pri doručení zásielky prepravnou spoločnosťou je vhodné uviesť do adresy doručenia mobilné telefónne číslo (doporučujeme priamo vo formulári záväznej objednávky), aby sa vedel náš pracovník s vami dohodnúť na presnom čase a mieste dodania tovaru. Taktiež doporučujeme uviesť adresu, na ktorej sa cez deň zdržujete, nakoľko prepravná spoločnosť vykonáva donášku spravidla počas normálneho pracovného času. Miesto odberu a spôsob dodania je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Daňový doklad Vám zašleme dodatočne po zaplatení a odobraní tovaru. Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar.

Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

Predávajúci nenesie zodpovednosť

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
  • poškodenie zásielky poštou, resp. prepravnou spoločnosťou (V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať so Slovenskou poštou alebo kuriérom Slovenskej pošty protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.)
  • prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

Tento e-shop využíva cookies a bez ich použitia nie je schopný fungovať.

Súhlasím
Nesúhlasím